torsdag 2. oktober 2008

Hmm

I høstferien har jeg vært altfor slapp! Jeg synes jeg sover alt for lenge. Ligger til 11 eller noe, og det synes jeg er så sent. Hvertfall - i dag kom jeg meg opp og har hatt en veldig bra dag! Det startet med at jeg avtalte med Siri at vi skulle møtes i byen. Så jeg møtte Siri i byen, og i og med at det begynte å regne litt så satte vi oss inn på Kaffefryd og kosa oss med en kopp med varm sjokoladre hver, mens vi pratet lenge. Heidi og Silje jobba, så vi pratet litt med dem og. Siri og jeg satt på café helt til det stengte og deretter dro vi og kikka og shoppa litt. Var veldigveldig koselig å være med deg, Siri! Må ikke bli lenge til neste gang. I kveld så har Martine og Kristine vært her, det var veldig koselig. Vi pratet masse, laget nachos og så på She's the man (nok en gang). Har hatt en bra dag, selv om alt ikke er helt som det skal.
Sorry for kort innlegg, men nå er jeg så trøtt at jeg må sove!

Ingen kommentarer: