lørdag 25. oktober 2008

storm?

Ups, nå er det nesten en uke siden jeg sist blogga. Vet ikke helt om blogg er tingen for meg altså? Ikke det at jeg tror jeg har noen lesere eller at noen bryr seg om det går en måned mellom hver gang jeg skriver.

En liten oppsumering; mandag gjorde jeg lekser og kan ikke huske hva jeg gjorde på kvelden. På tirsdag gjorde jeg også lekser og var hos Inga på kvelden. På onsdag ble Hanna med meg hjem etter skolen, også kom Martine etter treninga. Vi spiste, slappa av, kosa oss og planla en liten tur som vi håper blir noe av. På torsdag var Malin og hennes mor, Tone her på kvelden og spiste ogsånn. I går var jeg i begravelse til faren til en venn av meg. Det var utrolig, utrolig trist. Jeg sender alle tanker til ham og de nærmeste, jeg tenker virkelig på dere. På kvelden var jeg hos Aliaa med jentene. Det var veldig kos, vi dansa og kosa oss, det gjorde i hvertfall jeg. Og jeg er helt sikker på at de andre også gjorde det! I dag kom Christine og etterhvert Malin til meg for å spise frokost. Deretter dro vi opp på Nordbyen og etterpå dro jeg og Christine en tur til henne. I kveld har jeg vært hos Electra og familien med mamma og Anders. Var veldig koselig, men må si jeg ikke er hundre prosent med når samtalene foregår på både norsk, svensk, engelsk, fransk og libanesisk. Men jeg prøver så godt jeg kan å henge med!

Ute nå, er det noe jeg vil beskrive som storm. I stad holdt jeg på å bli slått til av bildøra når jeg skulle gå inn i bilen, i og med at den bare fór opp i en helt ekstrem fart, og hvis det ikke hadde vært for at jeg ikke fulgte godt med så tror jeg at jeg bokstavlig talt ville gått på en smell. Eller, jeg ville i såfall fått meg en kraftig smell. De to siste dagene har jeg også helt fullstendig glemt å spise! Jeg, som ellers er meget avhening av mat har nesten helt glemt å få i meg mat, og i stad når jeg skulle spise fikk jeg skikkelig vondt i magen, men jeg kom på at jeg ikke hadde spist siden frokost, så jeg har jo bare meg selv å takke..

Jeg må si jeg har hatt en herlig helg så langt! Og jeg ser virkelig frem til neste også, for da skal jeg feire bursdag med Inga - og ikke minst: Caroline kommer!! <3

Ingen kommentarer: