mandag 20. oktober 2008

flott dag

I dag har det vært en flott dag! Jeg vet sannelig ikke helt hvorfor, jeg har bare hatt en skikkelig glad - følelse inni meg og det er jo fint! Jeg har ikke tatt meg til de store tinga og det har vært ett ekstremt vær som også satte sine spor i håret mitt i dag og gjorde at jeg virkelig fikk en bad-hair day som jeg godt kunne vært foruten. Og nei, jeg har heller ikke vunnet i lotto eller fått tilbake en bra prøve. Så absolutt tvært i mot. Jeg sjekka karakteren min på samfunnsfag lekseprøven som kom helt uforbredt i forrige uke, og jeg har ikke tenkt å skrive karakteren her - for dårlig til å vises. Haha, godt jeg har begynt å jobbe veldig bra og gjøre absolutt alle lekser igjen sier nå bare jeg! I dag var jeg faktisk nede hos Inga i god tid også, må si jeg er stolt over meg selv, for det er jammen ikke lett det altså. Men, en ting jeg har funnet ut at jeg kan stryke på den "jeg skal bli bedre til" lista mi er shopping. Allerede i dag har jeg kommet på masse ting jeg synes jeg trenger og har lyst på! Blandt annet masse kjoler! Haha, jeg må nesten le litt. Forsovidt har jeg ikke vært så flink med å legge meg heller, skulle legge meg senest elleve - nå er klokken kvart på tolv. Ellers har jeg litt av hvert jeg skal gjøre utover i uken, noe jeg ser frem til!

Blogges


Og - om noen tilfeldigvis vil bruke pengene sine på noe men ikke vet hva, så er det bare å kjøpe den kjolen til meg! Jeg har så lyst på den.

Ingen kommentarer: